Friday 31 May 2013

You and I

gambar takde motif

assalamualaikum ehem. akhirnya.

Nak tahu kenapa aku dah lama tak update? haha kau kena tahu jugak. erm jiran aku dah lama tak on wifi. semenjak aku balik dari cuti sekolah langsung dia off wifi. aku rasa dia saja nak sabotaj aku. hmm astaghfirullahaladzim. tak baiknya aku suuzon. *tepuk mulut*

setelah berhempas pulas selama 3 minggu menghadap kertas yang ada banyak tulisan dan persoalan tu, akhirnya aku dapat juga bercuti selama 2 minggu. ah jangan dok cerita pasal result ye. aku kalau boleh nak relax betul2 cuti ni. 

aku tak minat running man sebab dekat rumah aku takde astro. tapi Alhamdulillah sekarang ni tv2 ada main Running Man. hari sabtu pukul 4 petang. aku nak tengok. hahahaha kunonya. boleh lah aku menghabiskan masa aku dengan menonton cerita tu.

nampaknya cuti sekolah aku selama 2 minggu ni tak jadi macam cuti sekolah sangat. sebab sekarang ni ada pulak jadual cuti sekolah. pejadahnya lah kan. hahahaha takpelah as a good student, buat jelah. hendak seribu daya tak nak seribu dalih. *eh betul ke?

tapi aku sedar yang cuti sekolah ni aku asyik menghadap twitter je. aku mampu online dekat phone je. haha sebab tu aku tak dapat nak update blog. ni pun aku on dekat rumah aimar. tumpang wifi. hahaha kesiannya hidup aku.

eh aku tak tahu cemana nak settle kan assignment dekat frog tu. semua orang taknak tolong aku sobsss kang kalau aku kena marah cemana? weh tolong lah weh T.T

aku sebenarnya takde idea nak cerita apa. k selamat bercuti.

bai.





No comments: