Sunday, 5 May 2013

Dia dah pergi.


Ehem aku rasa handphone ni sedar yang aku dok borak dengan aimar pasal aku nak bertukar ke samsung and suddenly dia mati dan langsung tak sedarkan diri. jiwa punya henfon.

Ishh kau hengat encik mama tu nak bagi aku beli handphone baru? alamatnya tunggu lah biasiswa masuk dulu. ahhhh dugaan semua ni.

K handphone memang betul2 rosak. say goodbye to my dearest blackberry.

Ada hikmah semua ni k ada hikmah. positive ain positive! 

Terima kasihlah ada dengan saya lebih kurang setahun erm bersama dengan saya walaupun perit jerih semua. terima kasih lah. :'(

p/s : setiap benda tu ada nilai sentimen dia sendiri. macam awak, blackberry. awak dah bawak tak seribu pun beratus kenangan jugak sepanjang saya guna awak. thankss :')

harapnya dapat lah phone baru aminn aminn aminnn!

now! struggle untuk ppt! adiossaa.

No comments: