Friday 31 May 2013

Them :')


Kau tahu kenapa aku pegi post gambar baju pengantin ni? nak tahu? robek hati aku dulu. puihhhhh

....
Afza tweet kata lain kali update kalau boleh panjang sikit. hahaha aku takde idea weh sebab tu aku update pendek2. okaylah sekarang ni aku nak cerita pasal Faqehah, Afza and Kak Pa'a. seperti mana yang mereka inginkan.


kenal dia? yang pakai tudung putih si omey omey putih melati tu. nama dia Faqehah Yasin. dia ni anak Mak Eca. muka dia iras Mak Eca bila dia lipat gaya Mak Eca and pakai spec bulat Mak Eca. kau kena tengok sendirilah kalau kau nak tengok macam mana copypaste nya anak beranak ni. 

Qeha ni comel orangnya. baik pulak tu. puihh hahahaha. kembang semangkuk lah budak ni satgie. haritu abang dia kawen! dekat dewan samer. kitaorang ni haruslahkan dijemput. aku harap Qeha ni akan kawen sama style dengan abang dia. dekat dewan samer. makan beradab dekat atas stage. oh how i wish. jimat sikit. haha senang aku nak datang nanti kan ;) pastu kau ngan husband pi honeymoon dekat Eiffel Tower sana. haaa sweet tak. nanti update picture cenggini hokeh.



sweet kan? kahkahkah

aku rindu nak bercerita dengan si qeah ni. dia lah salah seorang dekat dunia ni yang pertama kalinya panggil aku Fanaa. nada Fanaa dia tu mampu meruntun jiwa aku. haha aku suka lah Qeha panggil aku Fanaa. nanti bukak sekolah, aku nak XOXO dengan dia. kbai hahahaha

okay next.


okay abaikan aku. haha tu lah Afza Lyana. dulu dia samer. tak sampai setengah tahun pi pindah MRSM Batu Pahat. hmm aku harap dia stay je dekat sana. dia hengat senang ke nak dapat mrsm? huntung lah ek dah dapat mrsm. 

dia ni memang gila-gila orangnya. peminat Hazim number satu. aku rasa rindu bila tak dengar jeritan dia dekat sekolah mahupun asrama. dia lah yang paling annoying gelabah gila aku rasa. ah aku rindu afza :'( sekarang ni aku duduk tempat afza, sebelah qamarina. kau nak tahu si qamarina tu pun pindah. kau tak rasa ke aku patut terjun je bangunan sekolah tu bila yang duduk sebelah aku semuanya pindah. yang HAKUW ni mengharap nak pindah tak dapat dapat. sedih kau tahu.

okay Afza, aku nak kau tahu yang aku tetibe rindu dekat moment kau lepak katil aku malam sebelum aku pertandingan debat. kau lepak katil aku lama gila dengan ainul dan hanis. kita meroyan sesama malam tu. aku rindu kau afza. terngiang2 sebenarnya suara kau tu. haihh. 

okay next.


ni dia nama dia Farah Haris. haha dia senior aku. aku panggil dia Kak Pa'a. aku ingat aku nak panggil dia Kak Pah je lepas ni. susah benau aku nak menaip P a ' a tu.

Kak Pah ni tinggi orangnya. selim pulak tu. terer english. huuu dapat Uitm Jengka. Kak Pah ni berani bersuara bab2 hak kerakyatan ni. thumbs up untuk beliau! semoga aku akan menjadi seberani beliau suatu hari nanti!

untuk Kak Pah. nanti dah sampai uitm tu elok2 ye. all the best! Kak Pah terer. Kak Pah jangan ghisau lah eh. nanti free datanglah samer. eh akak dah pandai drive kan? hah boleh lah belanja kita keluar eh? hehehe gegurau je.

okaylah ada sesiapa lagi request nak aku cerita pasal dia? meh isi borang meh.

kbai! haha

No comments: