Thursday 28 March 2013

Jujur aku rindu kau :'(

Aku taknak type entry ni dalam keadaan menangis. Ohh, tolonglah T.T

ehem.

Dear Aisyah, aku rindu kau :'( aku rindu persahabatan kita yang dulu-dulu. aku suka tengok kau gila-gila bila dengan aku. aku suka tengok kau happy-happy. aku suka tengok semua yang ada dekat kau :'(

Sometimes aku fikir, kenapa aku tak boleh buat kau happy macam orang lain buat kau tersenyum? :'(

Maybe disebabkan kekangan waktu membuatkan kita agak berjauhan. bila naik surau pun, kadang-kadang aku busy dengan bahan debat. kadang-kadang aku bantai tidur. sampaikan aku taksempat jumpa kau. T.T

waktu birthday kau pun, aku takdapat nak join time prank kau :'( sedangkan kejadian tu berlaku dekat depan dorm aku je. Okay aku sedih :'(

aku sedih tapi aku taknak cakap sebab macam salah aku je..........................

dan aku pun bukan orang pertama bagi hadiah dekat kau dan aku pun bukan orang pertama yang wish kau :'(

ee aku taknak menangis lah. tapi air mata ni tetap nak ngalir jugak. ehem aku rindu kau. aku rindu Siti Aisyah Md Yusop akuuu :'(

ingat tak aku selalu cakap macam nii ' This is not my Siti Aisyahh '

aku rindu kau.

aku mintak maaf kalau aku yang buatkan kita jauh. 
aku mintak maaf kalau aku ada sakitkan hati kau.
aku mintak maaf kalau buat kau terasa dengan aku.
aku mintak maaf kalau aku selalu buat dunno dengan kau.
aku mintak maaf kalau aku tak dapat memahami kau dengan baik.
aku mintak maaf kalau aku takde dengan kau selalu.
aku mintak maaf kalau aku selalu biarkan kau sendiri.
aku mintak maaf atas segala kesalahan aku.......

aku rindu my Siti Aisyah Md Yusop :'(


my Casper.


No comments: