Friday 29 March 2013

Esok Ahad.


Bismillahirrahmanirrahim.

Okay sebelum apa-apa aku nak ingatkan diri aku dan semua bahawasanya harini merupakan hari sabtu dan esok ahad. esok kena balik awal dan aku akan menjadi pelajar asrama kembali. sekian.

Ehem ehem.

minggu ni sebenarnya banyak jugak kerja sekolah kan. tapi aku tak masuk class so apa yang aku tahu homework hanyalah Math Mode Add Math Karangan. er tu je kot. okay takpe.

Karangan je aku tak dapat nak habiskan sebab idea macam *krik krik* okay. Add math pulak tang logarithm semua tu aku tak masuk class, so takdapat nak hadam dengan baik. maka takdapatlah aku menyiapkan add math dengan sempurna.

Lagi pun minggu ni aku rasa cam tak masuk class je. harhar jahat tak jahat tak. yelah 6 April kan dah nak lawan.......

so apa aku nak buat kalau ustazah mintak homework. hmm hmm hmmm hmmmm

k lah aku macam malas nak fikir. ee teruknya aku -.- tak sedar diri nak SMA SPM semua nii. haihhh

k bye. bye 

*terima kasih lah =='




No comments: