Saturday 15 December 2012

Yang terbaik buatmu :)


Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.

Yes im totally proud of you. Entry ni khas untuk kau. yes kau lah. alaa yang dah nak master photography tuu.

Pesanan aku, gunakan dengan sebaik mungkin rezeki dan nikmat yang Allah dah bagi dekat kau. bukan senang nak jadi photographer. memerlukan kos yang banyak. nak beli lens and so on semua. aku pun takde DSLR tauu T.T haa baguslah kalau ada support dari parents. itu tandanya ada berkat ;)

Apa-apa pun ingat NIAT tu penting sebab dia tonggak utama dalam setiap perlakuan kita. biar niat tu ikhlas, sebelum nak keluar snap pictures, refresh balik niat tu. kalau niat benda baik, inshaallah Allah permudahkan. 

Gunakan segala yang Dia berikan dengan baik dan bermanfaat. haa paling penting jangan ganggu focus untuk belajar. jadikan hobby boleh lah. focus utama agaknya lambat lagi. lepas habis spm ameklah class or course photography. kot time tu aku boleh join kau ke kan. hahaha

Semoga kau menjadi photographer yang terhebat. so nanti aku nak kawen senang lah panggil kau je. mesti dapat discount punya kann XD hahaha okaylah.

Do the best in your life :)

ingat. aku kawen nanti, jangan lupa jadi photographer aku :D


No comments: