Sunday 16 December 2012

Allah Maha Kuasa :)


Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum :")

Yes. aku bukan nak update pasal result lagi. redha tawakkal doa munajat qiam lakukan selagi terdaya :') pesanan buat diri ini juga ^^

Bukan senang kan nak jadi perempuan ni? haha maksudnya nak jadi perempuan yang baik akhlaknya, solehah dan segala yang manislah. tu lah, kadang2 dosa si lelaki tu disebabkan kita jugak. agak susah disitu. hmm

tapi, kenapa aku diciptakan perempuan? aipp tak boleh mempersoalkan soalan macam ni. perempuan lah senang masuk syurga dan senang masuk neraka. yes, senang nak buat pahala dengan mak ayah family sahabat dan terutama sekali Bakal Zaujj :') yehhh! *ehem mood result pmr :/

Sebenarnya aku betul-betul kagum dan terharu dengan perubahan mereka. ya Allah, hebat betul kan kuasa Allah ? ;) siapa sangka dengan satu kempen je, mampu mengubah segalanya. aku pun sedang berusaha menjadi yang terbaik. waktu nak jadi baik ni, Allah akan uji macam2. itu semua terletak dekat tangan kita. sama ada nak say 

YES or  NO

dekat sesuatu benda tu. banyak dugaan Allah nak uji kita, supaya kita sentiasa kuat dalam menempuh hari muka :')

Apa yang aku harapkan agar penghijrahan ini akan terus kekal melalui ZON ALLAH dan terus menjadi yang lebih baik...

takpelah orang nak kata apa kan. orang nak sibuk bukak aib kita tang zaman jahilliah dulu. biaq pii jaa dorang tu. toksah pikir. #NoteToSelf

Buat awak awak dan awak, alhamdulillah dengan perubahan awak sekarang :) kalau nampak silap saya ke, tegur ye dan jangan segan silu pimpin tangan saya macam budak comel 1 2 3 tahun tu. ahaks :'D

Hijrah itu manis :') percayalah. anda bila lagi? :D



No comments: