Sunday 16 December 2012

Rabu men'stress'kan aku.


Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.

Aku teringin nak jadi baby balik. haha ni lah manusia yang tak reti nak mensyukuri nikmat. Allah :'( kalau dapat rasa feel jadi baby doludolu kan bestt. waktu baby aku taktau pun apa yang jadi. haha aku tahu nangis gelak jelah kot kann.

Baby takyah nak pikir masalah lagi....... untungnya. mesti rasa 'aww beshnyee owang ciumm itewww pelukk iteww' err. haha seronoknyaa!

Kita kena menghargai setiap apa yang hadir dalam hidup kita. yep walaupun pahit..... sebab, satu hari nanti kita akan merindui semua tu. PASTII! see aku dah pun merindui. pahit lalalalalalaaa.

Dengan hari rabu ni yang nak amek result. Allah bertambah stress niiiiii. ishhhhhhhhhhhhh. nak jadi budak-budak balik :(((

aku nak jadi budak pergi tadika, main sukan dengan kawan2, menyanyi sampai kena rotan, belajar bahasa cina, belajar mewarna dan mengeja, kena denda dengan cikgu...

warghhh :'( 

*Allah ada perancangan yang lebih hebat. Jangan sedih dengan apa yg berlaku. Kena sentiasa ingat, ada hikmah semua ni jadi.....



No comments: