Saturday 15 December 2012

Never make a decision until you have to


Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum ;)

haha i laughed for the first time i saw this picture.

result tak lama lagi nak keluar. rabu minggu depan je. hmm tapi kenapa berita tak nak umum apa-apa ni :/ aku takut cuak risau gelabah semua ada. ya Allah, moga 9A untuk kami semua. seriously aku mula-mula takde rasa cuak mana lah sebab tengok semua macam okay je lagi. tapi bila semalam aimar kata 'nak keluar before atau after result?' aku rasa aihh selepas result tu lama lagi and tiba-tiba aku tersedar. YA ALLAH. NEXT WEEK AKU DAPAT RESULT! haa baru lah rasa macam aa macam mana ni macam mana :/

tipulah nak kata aku relax macam takde pape. hello im not an alien that have no feelings to faint waiting for the extremly excited result. seriously takut sangat. doa tu paling penting di saat gentir macam ni :/ aku takut aku mengecewakan mama babah.......

upsr aku takdelah straight A. aku memang sedih gila ah time upsr dulu. tapi serve me right. siapa suruh aku belajar memain kan. haa padan muka disitu. and aku jadikan benda tu pembakar semangat aku untuk pmr. and harapnya excellent lah 9A aminn :'))

aku taktau betul atau tak rabu ni akan keluar result pmr tu. tapi apa yang aku harapkan tanggal 19dec ni akan menjadi satu tarikh yang sangat gembira and bak kata orang the most unforgettable day for me and untuk semua :'D

sorry for those yang aku telah lukai semalam dan harini atau bila-bila sahaja :'( *speechless*

aku manusia biasa yang tak lari buat dosa.......... 


sincerly, ain farhana jaafar.

No comments: