Monday 24 December 2012

The holiday gonna be off.


Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.

Ehem. aida husna viber/tweet aku tanya 'bila nak jumpa before kau balik samer?' yeh aku pun dah rindu dia kan so aku pun jawab laaa 'next week maybe?' and dia reply 'NEXT WEEK DAH START SEKOLAH DAH LAA' aku pun ' HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :O '

okay aku memang tak sedar diri next week dah nak balik asrama dah nak start sekolah *nanges* aku sedihh ah rasa cuti masih belum cukup *nanges* tak nak balik asrama sebab life akan kembali hectic *nanges* takmau beratur tunggu tandas takmau sesak time mandi *nanges* takmauu rushing lepas asar carik tempat *nanges* 

semalam dah beli barang hostel dekat Tesco Kuala Selangor. haaaa sebab baru je balik dari kampung ni. ehem. saya tak beli buku tulis dekat KOOP. saya beli dekat TESCO. derhakanyaaa. hahaha

okaylah. next week dah masuk form 4. *bunga api* yehh seronoknya! seronokkan? nak belajar subject killer semua tu? life hectic gila semua tu? excited sangat ahhh! sangat sangat sangattt! 
*nanges*

uhukss all the best korang untuk next week. moga ada azam baru. dannnn berjaya dalam kehidupan ;) 

...........................


No comments: