Wednesday, 12 December 2012

Kalau aku suka kau, kenapa?


Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum.

Harhar apa tajuk macam ni, ni.... Lalalalalala *nari bellet*

okay lets be serious.

kalau aku suka kau, eh kenapa? eh aku suka kau? eh dulu je tu. aku tak layan and tak amek heran sebab aku tak percaya. and sebab aku taknak melukai hati seseorang. aku tak sangka lah pulak jadi begini. haha annoyingnya.

lagipun siapa suka yang 'haram' kan? baik pilih Halal. Kalau dah boleh pilih Halal, baik pilih Halal :)) 

aku tahu apa yang aku buat ni adalah yang terbaik. mungkin aku agak sedih? haa tapi aku tahu aku tak perlu sedih pun sebenarnya. Allah kan ada. haha 

aku doakan kau dan dia menemui kebahagian. ehhhhhh

SALAH POST NI! SALAH ENTRY NI! OMGOMGOMG SALAH SALAH! 

*err





No comments: