Friday 28 December 2012

Dating dengan kekasih gelap


Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.

Ehem syukur akhirnya dapat juga berdating sebelum pulang ke asrama. EH EH EH wait a minute. saya taklah dating dengan bukan muhrim. saya dating dengan kekasih gelap terang pink biru hijau merah coklat saya. eh over nya. hahaha dengan Encik Mama je pun :')

Hee. bila ditanya soalan kepada encik Mama ' siapa bestfriend mama ? ' jawapannya pasti ' AIN lahh :) ' aww so sweet. kihkih

okay nak dijadikan cerita tadi kami menyinggah lah kejap dekat selayang mall. buat spec je pun. eh eh power dah turun. abang tu punyalah macam risau je kenapa power boleh turun. dia tanyalah soalan2 yang patut ditanya semua. dia kata power turun and first time dia jumpa orang power turun. oh rasanya abang ni baru je kot kerja dekat sini. 

haha suka hati aku je~

then aku pun pilih lah spec full frame. tak dapat lah nak geng dengan orang tu yang pakai spec ray ban. memang mahal lah kan. tak kaya lah macam dia. okay then abang tu bagi spec colour maaron pink orange macam tu. hitam dah habis katanya. rasa macam ' eeh macam Ugly Betty je kang muka aku nii :'( '

then tanya mama, kelaka ke pakai spec ni? mama kata okay je. okay then.

so abang tu kata next week dia call so nanti mama hantar lah ke samer.

tutup cerita pasal spec. kita cerita pasal makan. mama teringin sangatlah nak makan sate hj samuri dekat selayang mall tu. so pergilah makan dekat situ.

tak sempat lah nak snap gambar :( kahkah sate dia biasa2 je. cuma gemuk2 sikit. sedap lah. secucuk rm0.70. okay lah kan. so nanti sesiapa yang nak datang selayang mall tu boleh lah singgah.

Thanks ma belanja ain spec :) katanya hadiah pmr. uhuk uhuk *nges* sayang lah dekat mama. takleh nak cerita macam mana sayangnya...............

tak nak balik asrama....... :'(



No comments: