Thursday 6 December 2012

Ask.fm


Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum.

Seram tak gambar anon tu? seram kan? macam tu lah jugak SERAMnya soalan ask.fm. we never know who they are, why they asking thats silly questions and the most important what gender they are. i wonder their gender because there's a question that makes me shocked. but yeah. i can't trust it hundred precent.

OKAY. ada juga yang buat fake acc. haha memang kesian habis lah baca soalan yang orang ambush dekat dia. hmm. okay.

ask.fm ni kira macam tempat orang yang bosan tahap hentuk kepala dekat dinding macam aku ni. haa boleh lah mendaftar ke ask.fm. orang yang tanya tu merupakan anon. so kita takkan terasa langsung dengan soalan dia. contoh KENAPA KAU BAJET HA? kau jawab je balik. KEBAJETAN AKU LANGSUNG TAK SUSAHKAN HIDUP KAU. okay ganas jawapan tu. haha kalau aku, aku jawab. aku memang suka bajet2 ni. kahkah sedih tau orang cakap kita bajet. uhukk

tapi takpe. ada lagi satu soalan ni. sepanjang aku buat ask.fm aku takpernah dapat soalan yang aku rasa QUESTION of the year lah gituhh. soalan dari seorang anon. yelah takan seekor kan. mana pulak datang binatang yang pandai IT ni.


click to enlarge.

okay tak tahu lah siapa makhluk tu. kahkahkah aku main sesuki hati jawab macam tu. haaa takkesahlah semua ni kan. TAK TAHU SEMPAT KE TAK k nak kawen ni. haha serious talk.

okaylah. hari ni hari Jumaat. hari penuh barakah :') masih menghitung hari bilakah akan bertemu kekasih ENCIK 'A' saya. khabarnya dalam mimpi saya, dia beranak 9 orang A. Alhamdulillah :) seronok saya. can't wait! hihi


No comments: