Thursday 6 December 2012

Annoying



Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum guys.

Gambar diatas abaikan k. Jangan dok pikir kawen je. sempat ke ntah kan. baik pikir mati je. sebab mati tu pasti. *haha sentap kau. okay muhasabah. lately ni aku menggedik tol asyik mengada pikir pasal benda ni yang TAK PASTI. since kak aisyah nikah lah ni. haha tak baik tol salahkan kak aisyah. until i met tweet from someone unknown yang menyedarkan aku bahawa INGATLAH MATI. KERANA MATI ITU PASTI. okay sedih :'(

aku paling tak suka bila ditanya soalan suka siapa? jujur suka siapa and so on such that silly questions. kenapa nak tahu sangat aku suka siapa ni? aiyoo penting ke kau nak tahu? and kenapa tetibe kau terasa macam aku ni suka kau pulak.............. haduhh. satu lagi aihhh. takde maknanyalah semua tu. there're NO ONE. get it? -.- bila diajukan soalan suka tak suka ni aku rasa macam....
.
.
.
.



Sleeq | Fizo Omar | Liam Payne | Zizan | Edward <-- ini semua mengada sahaja! 

Sejak bila aku minat Edward Cullen? bukan sebelum ni aku selalu kata edward tak handsome ke bila Marsya asek merengek dekat aku kata ' Ain edward handsome!!! '

Sejak 2 3 hari ni. Ni semua pasal TWILIGHT okay. even breaking dawn ada part sensored sikit, toksah lah tengok kan. tapi memang terasa edward ni sungguh protective. dah lah mampu lari laju. handsome. tinggi. cukup lengkap package dia! *aduhh duniawi semua ni. Nabi Yusof macam mana lah pulak kekacakannya kan :') Subhanaallah. Semua ciptaan Allah cantik! termasuk baby dekat atas tuu. #muhasabah

Entry ni agak sempoi sedikit. sempoi ke tak sempoi, janji solat jangan lambat. always muhasabah diri. Ingat! Allah always watching us :) Anggota tubuh badan akan menjadi saksi di akhirat kelak.

Menunggu detik yang bakal tiba. Bagaimana khabar Encik A saya ye? adakah dia akan beranak pinak melahirkan 9 orang A ? *eh kata encik, boleh pulak beranak ye -.-

No comments: