Monday 31 December 2012

2013.


Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.

Eh besarnya abang Finn saya ;) hihi esok balik asrama dan esok lah 2013. okay kenangan 2012 banyak sangat. tak mampu nak type. 

Azam baru banyak sangat. macam-macam. takpelah biarlah saya dan Allah je tahu apa azam saya 2012 ni ^^,

Terima kasih kepada semua yang telah pun menjadi kenangan saya di 2012 ;) saya sangat menghargai kehadiran anda dalam hidup saya. kerana kehadiran anda yang diaturkan oleh Allah, telah menghadirkan sekuntum senyuman di bibir ini dan senyuman itu akan kekal hingga akhirnya Inshaallah ;))

Pesanan untuk diri sendiri, family tercinta, sahabat handai Fadaemasya, teman seperjuangan Revolusi 27, kekasih gelapku AA, Team YOLO ku, Team Insaf ku, Team Hijrah ku, Team Directioners ku, Jiran tetangga, Kakak Abe senior, Adik-adik junior, Finn and Jack Harries, Zizan, Fizo Omar, Farizal Marlias, Mat Yo, Liam Payne, Edward Cullen, Sleeq dan semuanya. *over je

Selamat menyambut tahun 2013 ;) moga tahun ini lebih baik dari sebelumnya. Selamat berhijrah buat semua ^^, ingat, umur semakin meningkat. tapi dosa atau pahala kita bagaimana pula? badan makin gemuk, tapi iman gemuk tak? ahakss selamat menjalani kehidupan berlandaskan syariatNya ;) eh ingat. walau kita punya kenangan yang agak hitam, lupakan. mulakan hidup baru. jangan bersedih. ingat, selepas hujan pasti datangnya pelangi :'D 

Tak sabar nak istiqamah dalam setiap satu azam ^^, moga Allah memberkatii :D

SALAM TAHUN BARU 2013.;) 



No comments: