Friday, 30 November 2012

Kill the night.


assalamualaikum. waiting for the ticking clock to tick on 3 am. haha nonsense.

jam menunjukkan 2.30 pagi. peh adakah kalian kesah? sama sekali tidak. malam ni menghabiskan masa dengan menonton ISTANBUL AKU DATANG ! yehh akhirnya ! ^^ jimat sepuluh hengget. baru habis tengok BREAKING DAWN! jimat lagi. kahkahkah waiting for LBS2 pulak.

yeah lupa.....

Ahlan wasahlan assaalamualaikum and hai December :') December 2012 kali ni nampak comel dan berseri-seri. mengapa ye? :) mohon awak baik-baik je k. jangan sedih2 tauu. wahai December ku yang dicintai, aku nak amek result 19 ni. tak lama je lagi. rasa nak nangeh 3hari2malam pun ada. tapi dah jawab dah pun pmr tuu. so nak tak nak kena terima result seadanya. 9A boleh ? :)) boleh lahhh *kenyit mata*

Debaran kian terasa. Persaingan kian sengit. Siapakah yang bakal memiliki takhta '9A' :D? kita tunggu 19dec ini. Hanya di........ SAMER. *ttbe

okay guys. Inshaallah Allah always with us :) minta padanya supa dimudahkan urusan. moga segalanya baik saje. 9A ! kau bakal menjadi milikku ^^ inshaallah :D



No comments: