Thursday 29 November 2012

Kau tak faham.


assalamualaikum.

aku bersyukur dapat kenal dan rapat dengan teman sahabat yang sentiasa mengingatkan aku tentang Iman dan yang paling penting always mendekatkan aku dengan Maha Pencipta :')

walau mungkin aku tak rapat dengan mereka, tapi dari jarak jauh aku dah pun jadikan mereka sebagai role model ataupun sebagai pembakar semangat untuk aku terus berhijrah :) Allahuakbar.

Tapi.. aku lebih suka dan tabik bagi mereka yang tegur secara berhemah. aku rasa kagum dengan keberanian yang ditunjukkan. tapi KEKAGUMAN aku mampu hilang bila teguran itu tidak berhemah.

Mungkin kau tak sengaja. takpe aku faham. dan seharusnya kau kena faham aku. aku takkan berada depan lappy kalau azan dah berkumandang. 

Aku tahu kau tak faham apa yang aku nak sampaikan. takpe, aku harap someday you'll know.

Sekian. #serious

No comments: