Friday, 14 September 2012

Kenapa :'(


assalamualaikum..

sedar ataupun tidak. 24 hari lagi PMR akan menjelma. hmm. Ya Allah, permudahkanlah :'(

Mungkin apa yang aku hajat, tak dapat aku lakukan. kenapa? mana silapnya :'( rasa sedih sangat. dulu tak pernah pun macam ni. selalu gembira je. tapi kenapa sekarang tiba-tiba rasa sedih macam ni ? takde mood nak bercakap semua. rasa sedih. tu je. sangat sedih :'(

Ya Allah. kau uji aku lagi :( kuatkan lah aku. kuatkan lah aku....

Sabar. itu yang mampu aku lakukan. bersabarlah ain. bersabarlah. ingatlah, Allah sedang melihatku. sama ada aku kuat ataupun tidak dalam menghadapi dugaan dunia.

Ya Rabbi, andai ini ujianMu untuk menguji keimananku, aku mohon beri aku kekuatan.. Aminn..



No comments: