Thursday 30 August 2012

Alhamdulillah :')


assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

Alhamdulillah, balik lagi bercuti. kali ni dah dapat result trial. hmm. Syukur ya Allah. walaupun aku tak mencapai target, aku tetap bersyukur. takpelah tak dapat 9. aku redha.

Tahniah kepada Aisyah dan Alil kerana berjaya memperoleh 9A seperti yang diidam-idamkan. Alhamdulillah, usaha kalian. rezeki kalian. jealous sangat :'(

kepada yang belum lagi mencapai target, percayalah 9A menanti anda :) kita bukan tak pandai tapi kita careless. cahaya 9A tu dah ada dah dekat muka semua orang. ingat, belajar kerana Allah. Allah lihat usaha kita. tak semestinya result apa yang kalian dapat dalam trial ni akan kekal dalam PMR. inshaallah, jika kita bulat tekad pada Yang Esa. 9A tu akan mudah dalam genggaman kita. teruslah berusaha. jangan mengalah. Allah sedang mengujimu dan ingatlah Allah sedang memerhati bagaimana kalian menerima ujian ini :)

Strive for 9A. go Ain go Ainn! :D Keep going. teruskan usahamu Ain. 9A bakal menjadi milikmu. Anda usaha anda dapat. Double triple kan lagi usaha tuu! go go gooo :D

Thanks Mama belanja ain hari ni :') inshaallah ain akan buat mama babah bangga :'D ain janji. inshaallah.

Oh btw hari ni kami ada seminar santai remaja. Daripada Ustaz Akhwan Afandi. Yaa dia superb. Suara dia.. mashaallah. sedappp! sumpah tak tipu. huu.

Okay. thats all. adiosaaa.

Ya Allah, bantulah aku dan rakan-rakan seperjuanganku. Lihatlah usaha kami ya Allah. Kami sudah berusaha maka kami bertawakal dan bertawasul padaMu. Kau kurniakanlah kami kejayaan yang cemerlang dalam PMR. Berilah kami kesempatan dan peluang untuk memperoleh 9A dalam PMR. aminn ya rabbal alaminn..

No comments: