Friday 8 June 2012

What?!


assalamualaikum and hai.

siapa tahu hari ni hari apa ? okay baguss :) sabtu kan sabtuu. esokk ? AHAD. yee. pandai.

Ahad. heeeeeh weh! balik hostel weh balik hostel :/ hancurrr hati aku. terasa sekejap je cuti. HAHA. padahal aku yang over marah cuti panjang kann. kuikui.

Okay. cuti yang sangat buang masa. to me laaa. not uolls. hmm.

Alhamdulillah my folioss dah pun siap :) tinggal nak binding je. and congratess kepada mereka yang dah pun bertungkus lumus menyiapkan benda alah tuu. sampai ada yang nak terjun bangunan, hospital orang gila and so on. HAHA. see, Allahumayasirwalatuaasir :) Allah bantu kita ^^

Nak balik hostel dah. lepas ni serious ah study. trial nak dekat. hmm. macam mana nii :'( aku rasa aku baru je lepas habis UPSR. seriouss. rasa pedih yang mendalam sebab tak dapat 5A pun masih hangat terasa. *cewah. Haha okay aku tipu. 

Dah pukul 1.30 pagi dah. lately memang tidur lambat. haritu tidur pukul 4 pagi. peehh. lagi lah lambat. haihh, takpe. sempat qiam tauu :D syukurlillah. akhirnya, dapat jugak. even SEKALI je! huu.

Okaylah. perut meronta-ronta nak makan. tapi fikir banyak kali jugak. kang gemok, tensenn. hahaha :D

CHIAOUUU.

No comments: