Tuesday 5 June 2012


assalamualaikum and hai.

okay. aku sedih. tahu sebab apa sedih ? banyak nak list ni.

first sebab aku rasa kerajaan tak sepatutnya bagi cuti lama-lama dekat budak sekolah. lagi-lagi macam aku ni yang nak amek PMR *mcm aku sorang je. then kalau kerajaan baik hati sangat pun, tolonglah buat class free atau berbayar pun dalam kadar yang sangat murah. buat class untuk kitaorang yang nak hadapi exam besar tak besar ni. nanti bila result merundum, cikgu marah sebab pentadbir marah cikgu. pentadbir pula kena marah sebab PPD marah. PPD pulak marah sebab orang atasan marah. and orang atasan marah sebab Timbalan Perdana Menteri marah. *hah suka hati buat andaian sendiri.

second makanan tu selalu menduga keimanan. tulah, kalau ada class everyday takdelah asyik menghadap makanan kann. nanti kalau badan gemok sikit, naik sekolah kawan tegur ' eh you nampak chubby sikit ' wahh. nanti kang berlakulah pulak pergaduhan. see. haiyaaa -___-

third twitter facebook blogging ni suka sangat haihai byebye dengan aku. aku ni kalau orang hai, aku tegur. tengok, aku tegur tegur tak reti-reti nak byebye. susah tahu SUSAHH! erhhhh T___T baru aku tahu kenapa ada certain students kalau dapat result teruk, dia ambil keputusan untuk gantung diri. tapi akuu ? ISHH. astaghfirullahhalazim. takde kejadah lah aku nak ambek tali gantung diri. aku ni inshaallah iman kuat lagi. aku akan menangis, berdoa and study lagi. cewahhh

forth shopping. maybe some of you yang spent time dekat membe ke family ke apa ke. kalau dah berjalan or bercuti tu, mesti lah shopping kan ? haa bila dah berjalan bershopping confirm lupa study kan. haaaaaaa! see. haihhh.

fifth buku atas meja tuu ada yang dah disentuh ada yang belum. padahal haritu dah beli set examination tau! punya semangat aku nak trial PMR niiii! haaa. well, trial bulan 8. pejam celik pejam celik kau dah ada dekat atas kerusi dewan Umar Abd Aziz tuu. haihh. disebabkan cuti yang terlalu panjang, ada sesetengah pelajar *termasuk aku, tak reti gunakan dengan sebaik mungkin.

Mungkin kerajaan boleh ambil tindakan ke atas pelajar seperti itu. HAHA. okay tipu je! JANGANNN ! haioooo.

Bila ada kesedaran nak study, alhamdulillah. buku dekat tangan. tapi tak sampai 30 minit, allahuma ahya' wa amutt. aku dah pun selamat berdengkur.

teruk kan. T___T

*cepatlah balik hostel. den nak belajar. tapi kannn. ada DEBAT UIA! haioooo. satu lagi masalah :/

No comments: