Tuesday 5 June 2012

The night is still young.


assalamualaikum and hai.

semalam, lepas dah setel folio sikit petang tu study sat. tak lama lepas tu aku berdengkur. haha. teruk teruk.

then bangun, solat apa semua. sambung folio balik. and malam semalam. punyalah aku takboleh nak tidurrrrr T____________T.

dalam pukul 12 lebih cenggitu aku dah bergolek 360 darjah atas katil. aiyooo. macam mana nak tidur nii :'( then iteww text lah IZZATI AFIQAH. nasib dia tak tidur lagi. haha padahal dah pukul 1 tu. tanya dia buat apa. dia kata dia buat FOLIO. wahhh bagus betul !

and aku takboleh tidur sebab perut lapar. haha. then bangun malam-malam, pergi masak air. buat milo. kuikui. lepastu, sambung balik study. sampai bab berapa. mata mula dah nak terlelap.

sebenarnya aku dah pasang niat nak qiam tauu! dah ajak zati dahh -___-

tapi akhirnya aku berjaya bangun untuk subuh sahaja.

HAHA. okay cerita ni tak best punn.

CHIAOUU.

No comments: