Sunday 3 June 2012

Oh ya Allah :'(


assalamualaikum and ya.

dekat twitter tadi semua tweet pasal Yasmin Hunwick. and i was really ' err ? siapa dia ni ' and fyi kerja part time aku kadang-kadang STALK orang. and then search dekat twitter pasal Yasmin Hunwick. and seriously dia seorang yang sangat cantik. katanya dia baru sahaja kembali ke rahmatullah disebabkan langgar lari. Dia 17 tahun. rasanya lah. ya Allah. mati itu pasti dan pasti mati itu tidak mengenal usia :'(

Kelunya lidah bila mengingati mati. pastinya satu persoalan dalam minda. ' Cukup bersediakah aku :'( ' Mati itu tidak mengenal usia. mungkin esok? ataupun hari ini. sebentar sahaja lagi ?

Mama kata bahaya kita talking about mati ni. kadang-kadang mulut masin, and yeah esok kita dah tak ada. tapi itu tak bermaksud kita tak perlu mengingati mati. again. MATI ITU PASTI. ye pasti T__T

okay sebak ingat pasal mati. sebak sangat. ya Allah, matikan lah aku dalam iman ya Allah :'(

okay nak nangis T____T nak pergi ambek wudhu nak solat cepat-cepat. nak doa dekat Allah supaya hidup ni sentiasa diberkati and lindungi aku dari segala bahaya. bersihkan hati dari maksiat. lindungi aku sentiasa. jauhkan aku dari seksaan api neraka dan azab kubur :'( sesungguhnya mati itu pasti. 

Ya Allah :'(...................

' Dan (ingatlah), Allah tidak sekali-kali akan melambatkan kematian seseorang (atau sesuatu yang bernyawa) apabila sampai ajalnya; dan Allah Maha Mengetahui mengenai segala yang kamu kerjakan '




No comments: