Monday 4 June 2012

It's dangerous. don't you know that?


assalamualaikum and hai.

HOLA. agaknya bila cuti ni nak habis eh ? *cewahh. belagak macam aku guna kan school holiday ni dengan sebaik mungkin je kan. eleh korang pun sama kan ? HAHA ngaku cepat. *eh yeke :P

confirm ada antara mereka semua yang all time study kan. yelah :'( aku ni sehari study 2 subjek je. itu pun kadang-kadang tak study. alah study pun math and subjek pilihan. hmm. tak dinafikan lately ni aku tengok ramai dah yang offline. amazing. amboi cepatnya korang bertindak dengan deactive facebook stop blogging and so on.

Dear friends. kita nak berjaya sama-sama bukan? tak semestinya kita nak berjaya kita mesti stop doing that and this. orang kata study smart not study hard. okaylah maybe some of you tak boleh berhenti online. takpe. cabar yourself dengan control time untuk online-ing. bagi aku lah. takde niat pun lagi nak deactive semua. before start cuti lagi, aku dah ready kan jadual untuk cuti sekolah ni. nak taknak study itu terpulanglah. *even ada jugak hari yang aku foya-foya kan.
HAHA. okay serious. ehem -.-' aku sedar sorang membe aku iaitu AMMEIR FITRI dah deactive fb and stop blogging. eh yeke ? ye kann. hmm. takpe mmir. it's up to you. goodluck bro. aku doakan kita sama-sama dapatkan 9A :D aku sebenarnya jealous dengan kesungguhan kau. and baguslah haritu status kau, kau ada tulis yang kau dah sedar betapa dekatnya trial PMR tu kan. good. dah nampak dah cahaya 9A tu dekat kau. inshaallah :) and aku tahu. aku agak membazir waktu cuti sekolah ni. tu aku kata cuti sekolah lama-lama ni bahaya. haihh. 

okay takpe. sepanjang aku menaip entry ni. aku pun dah ada kesedaran untuk study. everyday aku mendoakan supaya aku ni ada semangat nak study cuti sekolah ni. and. ammeir, thanks kau telah membuatkan aku stop untuk type entry ni panjang-panjang. sebab aku dah tersedar yang aku ni sangat membazir masa. 

*HAIH. akaun akaun. aku cuba untuk faham kau ni. *ceh gaya macam amek akaun je.

TAKPE. DIMANA ADA USAHA, DISITU ADA JALAN. 

p/s : Lepas ni kalau kerajaan bagi cuti panjang-panjang, buat demokrasi sikit. buat sepanduk ' saya benci cuti sekolah panjang-panjang ' *eh ke aku sorang je yang over ni -.-'

CHIAOUUUU.

No comments: