Tuesday 29 May 2012

Someone ?


assalamualaikum and haii !

wahh. stay sampai pukul 12 lebih ni. congrates lah! haha lepas tu bangun lambat, bengang. kuangkuang.

Hidup ni perlu berteman. Berteman maksudnya mempunyai sahabat rakan and siapa-siapa jelah. Kita mungkin tak dapat nak pendam perasaan sorang-sorang. Trust me. kuat macam mana pun kau, mesti ada someone yang akan jadi tempat kau luahkan perasaan. 

At first aku cuba untuk pendam perasaan sedih, disebabkan aku pendam sorang-sorang. mula lah aku tak bertegur sapa. senyap seribu bahasa. and at last orang macam ' eh kenapa dengan ain ni ? ' and nasib ada seorang ibu yang macam ibu lahh jugak. iaitu Izzati Afiqahh ~ wahh mekasih lahh ibu. always ada dengan iteww time iteww memerlukan. ceh terharu tak zati ? :D

erm, kalau tanya aku dekat hostel. aku akan kata SITI AISYAH MD YUSOP my best friend forever until jannah. hee :D kalau tanya direct ke hati, my answer will MY MAMA :D best friend, pakwe, kekasih, abang kakak adik membe cikgu kaunselor and so on :)

To Mama. 31 ni your birthday kan ? im sorry if can't make you happy. sebab i've no money. my money dah kena spent beli bag SAG. haha sorry mama :D takpe, inshaallah ain masakkan mama something ehh :D *ceh senanya tolong mama masak pun jadilah

HAHA. counting for the day <3

LOVEYOU MAMA like a love song baby. and i keep hitting repeat peat peat peatttt ! :DD

No comments: