Tuesday 29 May 2012

Korea ?



assalamualaikum and haiii !

wah. CHOOPP ! entry ni bukan bermaksud yang aku nak share cerita korea ataupun aku nak bagitahu yang aku dah minat korea. BUKAN SAMA SEKALI. kuangkuang

aku takkan and tak akan minat korea nii. huu. well, disebabkan SITI AISYAH MD YUSOP dah jatuh cinta dengan korea. wahh ini tidak adil. 

kalau tengok si gendud jimboo tu pun sama :/


see korea jugakk. warghh sebelum perkara ni merebak dekat aku. baik aku beware. huehue

bahaya ni minat korea. dah lah dekat samer tuu bersepah-sepah peminat korea.


*walaupun muka dia comel macam Kim Bum ni. cute sweet. kahkah


mahupun senyuman manis macam iklan colgate.

wah wah. aku akan berjuang tidak akan meminati KOREA. 


*ceh jujur ni, handsome gak Kim Boom ni. kuangkuang

EITT. TAKKAN MINAT -___-

No comments: