Saturday 14 April 2012

Segala yang tercinta ada di sana :)


assalamualaikum and hai :')

hye there. lamanya tak update blog kan. haha sorry lately busy :D

semalam pergi PC FAIR dengan aimar and ibu dia. thanks alott sanggup temankan. best lah jugak pergi sana. disebabkan duit bawak cukup-cukup untuk beli printer so takdapat belanja sangatlah. btw, mp3 dekat sana rm29.90 and wahhh gila murah. sound box rm16 and macam-macam lagi. HAA, i got free pendrive 8gb, and tweety watch! HAHA :D

actually post ni nak cerita something. 

kadang-kadang hati kita rasa macam tenang je bila ada dia, tapi tak bermakna kita cinta dia. just rasa selesa bila ada dia. dalam hati sebenarnya suka, tapi mulut tak boleh kata apa. sebab? sebab dia suka someone else and satu perkara yang sangat tak percaya bila dia suka kita. err why? sebab dia memang tak layak untuk kita. just be honest, aku merasai benda tu :/

frankly speaking, aku selalu rasa benda tu lately ni. one night aku sebak sebelum tidur first sebab my dear friend Hanis Md Isa and sebab benda ni. hmm, rasa berbaloi kot tangisan malam tu.

sebab esok pagi bila aku jumpa dia, and yeh. aku buat dia macam tak wujud dalam hidup aku. buat macam aku tak pernah ada perasaan dekat dia. yeh, korang mesti rasa ' ntah pape nya lah ain ni -.-' '

terpulang pada masing-masing. until one day korang merasainya, bersabarlah. Please don't expect too much from someone coz yeah maybe it will hurts you. Just be normal. tak semua yang kita suka adalah baik untuk kita :)

Ingatlah janji Allah, Allah dah tentukan segalanya buat kita seawal kita berusia 4bulan dalam kandungan. kalau kita jaga hati kita dengan sebaiknya, inshaallah jodoh kita juga dengan si dia yang baik :) Allah tu Maha Adil. berusahalah walau seperit mana untuk menjaga hati. jangan cemburu dengan teman yang dah berpunya. tak semestinya itu jodoh mereka. bersabarlah, inshaallah si dia juga sedang menunggu kita :')

No comments: