Saturday 7 April 2012

Akan ku buktikan.


assalamualaikum and huhh :/

hmm. fyi lah kann, kitaorang budak debat ni dah 2minggu tak masuk class. and for sure lah banyak homework and so on right. okay kitaorang tahu benda tu. and ada lah 1 bab tertinggal -.-'

tapi, tak perlulah korang semua datang dekat aku and kata benda ni ' HABIS LAH KAU AIN. BANYAK HOMEWORK. blablabla. TAK MASUK KELAS LAGI ? ISH ISH ISHH. blablabla. NEXT MONTH NAK PPT. blablabla ' weh kau ingat aku ni apa? yee aku tahu aku TAHUUU !

and aku terpaksa diam and senyum bila korang cakap macam ni. takpe takpe. kita tengok PPT nanti. even aku tak masuk class and tak dapat belajar for 2 weeks. akan aku buktikan and akan aku pecut korang semua.

DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER. 

eee bengang nii. :/ grr. suka suki je mulut tu berkata-kata. kena cili tu sedap jugak kan ;)

huhhhh.

No comments: