Saturday 28 April 2012

Aku redha


assalamualaikum and hai :)

alhamdulillah akhirnya balik juga aku ke rumah. rindunyaaaa <3 erm, tadi ada Hari Anugerah Cemerlang but aku tak amek hadiah pun :'( takpe, inshaallah next year :) Cemerlang PMR 9A :D

hari tu KAMIL kita orang tewas. tewas ditangan SAMTAJ. takpe, ada hikmah benda ni berlaku. bukan rezeki kami. mungkin Allah nak bagi kami rezeki yang lagi besar :)

hmm. guys.....

kenapa ye? aku tak tahu lah aku patut act macam biasa or aku ambil kisah pasal benda ni. seriously aku tak sangka and again aku tak sangka :'( aku tak pernah tahu pun pasal benda tu. and then korang tiba-tiba nak salahkan aku. entahlah. aku dah malas dah nak fikir. aku taknak marah tapi aku sakit hati. dah lah. aku dah banyak kali kot kena macam ni. tension.

no mood.

No comments: