Sunday 29 April 2012

PWTC with Mama :)



assalamualaikum and haii :)

sebenarnya dah plan nak pergi PWTC hari Isnin. sebab ramai kot samerian pergi Isnin. mana tahu boleh jumpa kann :D kihkih

and time tu dah pukul 12 tengahari dah. tiba-tiba mama kata ' JOM '. wahh semangat ah. ingat nak naik KTM. tapi sedar diri lah, tak reti naik KTM sebenarnya. kuikui. thanks Babah hantarkann kitaorang :D

then sampai sana dala pukul 1 lebih. tengah shopping-shopping tak sedar yang dah masuk zuhur. so terus solat. waktu solat tu, aku berdoa sangat-sangat Allah permudahkan perjalanan aku dan mama. sebab seriously aku taktahu nak balik macam mana T__T mama kata ' alaa balik tu lain cerita. kita jalan-jalan dulu ' HAHA

then dah habis solat, shopping-shopping. HAHA thanks alot Ma <3 ni buat ain bertambah-tambah-tambah sayanggggggg nii :D

then sebelum masuk Hall Karangkraf, terserempak dengan Asrul Hadi. eh dia kerja dekat sini ke? huu. then aku pesan dekat mama. ' Ma, lepas habis ni kita lalu sini balik.' sebab dalam hati aku nak suruh asrul tunjukkan jalan balik. kuikui

habis je round karangkraf. jumpa 1 majalah ni. Hijabista <3 wahh nak beli nak beli! then mama kata, takpayah lahh T_T wahh sumpah sedih. takpe, trip under form nanti aku BELI! huu


then cari asrul dekat area-area tadi. nasib jumpa. then suruh dia tunjukkan jalan keluar ke stesen bus area-area pacific hotel. nasib dia ada. haha thankyou Asrul!


then... aku dengan mama balik naik cab. kuang3. hasrat nak naik KTM terpaksa dikuburkan. sebab ? sebab aku takreti naik ktm.


ermm. aku beli 5 buah novel and novel ni akan dibaca selepas PMR :) and 4 buah buku latihan and 1 genQ :D


novel :
-Melodi Hati
-Rona-rona Cinta Damascus
-Tragedi Cinta Taj Mahal
-AD + IZ
-Ombak Rindu 2 ' Cinta Tiada Akhirnya '


p/s : mama kata under dorm nanti takyah beli pape. HAHA sadiss.


daaa :D

No comments: