Monday 6 February 2012

We all miss you !

okay ni yang nak post banyak kali nii T_T

aisyah text aku and suruh aku baca dekat blog dia. erm...... someone tinggalkan footprints dekat situ. and aku sangat-sangatlah sedih bila baca benda tuu.

okay. teringat masa dulu-dulu. serious. Along memang rapat gila dengan Aisyah, Fadhlina and Aimar. guys.. why aku post benda nii. why why ?! :'( sebab aku sedih... sangat-sangat weh !

betul kata orang, kenangan pahit tu akan menjadi kenangan manis. walaupun sekarang fadaemasya bukan lagi bersama along...... 

apapun yang keluar dari mulut, tak sama dengan hati. tipulah kalau one of us tak merindui memories dulu...

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. and guess what. aku benci perpisahan.

Masa tak akan dapat diputarkan kembali........ biarlah segalanya terkubur didalam hati. yes i miss those memories. so much. :'( 

aku mungkin berlagak kuat. aku mungkin berlagak hebat yang aku dah boleh lupakan semuanya. tapi hati aku takpernah gagal untuk menangis everytime aku teringat benda ni ! and thats why aku nak cepat membesar..

guys Fadaemasya.. aku sayang korang. sangat-sangat :'( ketahuilah, aku menangis sambil type entry nii. sorry guys if aku sakitkan hati korang or what. yes aku teringat kita gaduh last year. sampaikan dengan aisyah pun aku tak bertegur sapa dekat hostel ! eee apa aku nii :'( and aku pernah sakitkan hati korang right ? sampai kita luah dalam blog bagai. thats time aku rasa korang dah BENCI gila dengan aku..

and aku taknak kita gaduh lagi this year. biarlah kita hidup berkasih sayang.. :'( and Aimar, Fadh, Aisyah.. aku mintak maaf if aku banyak sakitkan hati korang. tipulah aku takpernah sakitkan hati korang kann ! huu if korang terasa ke dengan sesiapa je antara kita.. aku mintak. kita sama-sama jujur ye. even pahit ! tapi percayalah. ia akan dapat selesaikan segalanya ~

haa okay. dah aku takmau nangis. BYE. 

#love Fadaemasya. forever until jannah. 
teringat along :'(((


No comments: