Thursday 2 February 2012

Otak meletup

assalamualaikum and haii :D



woi woi. homework kali nii banyak ohhhh. ya Allah. sabar ain sabarr. 9A 9A 9A ! huuuuu =='

okay. math dah sampai bab Indices. wehhhhhh ! seriouss. aku rasa sangat-sangat pack otak aku. nak meletup dah agaknya ==' eeeee number tu memeningkannn T_T rasa nak nangis je. orang nak pergi tusyenn ! hmm

tadi pulak ada presentation BI. gila lah. bayangkan, kertas putih besar tu dah lah tinggal satu. lagi satu hilang. lepastu dah lah taksiap tulis lagi. then tadi aku lahh yang bagai nak rak menyiapkan time group lain present. sekali kena tegur dengan teacher. aku mampu senyum kambing je. aku siapkan cincai boncai dengan tak prepare apa semua. bantai je ah.

sampai depan bebel macam orang gilo. nasib ada hanis md isa and afifah ahmad. yes, this is my bad presentation. dah lah kena speaking SPONTAN ! cerita sinopsis chapter tu. hadoii. aku bantai je sebut pebenda ntah yang terlintas dekat kepala. then ada lah seketul dua budak lelaki gelak-gelak ! EEEEE malu gilooo =='aku tahu laa aku tak hebattt BI. warghhhhhhh T_T

2 hari ni aku asyik nak marah orang jee. rasa nak makan orang pun ada jugak. yelah asyik makan nasi je kan. teringin nak rasa daging manusia pulak. haha 

okay aku bengang dengan sorang ni. WEH kau ingat aku ni mengharap sangat ke kau pandang aku bila aku panggil kau ? aku just panggil kau sebab nak kasik kad asrama. lantak kau ahhhh kannn ==' :P kisah ke ?

chaww.

No comments: