Tuesday 24 January 2012

Me Rinduu.


assalamualaikum and haii.

yehh. hari ni aku nak balik hostel ! khabar kan pada satu dunia. JANGAN RINDU SAYA yeeee :DD

bak kata orang ' Don't miss me as much as I miss youu ' haa yeke ? pape jelaa :D 

holiday ni macam-macam jadi.. haihh. ada happy and sedih... itulah kehidupan right.. one day akan menjadi satu kenangan manis to me ! hoyehh!

okay lah okay serious ye. saya nak balik hostel dah ni. so @AimarBlurFTW , @NadiaBlurFtw, @fadhlinaramli. take care yee. ops si @Beblur tu nak jugak ke ? HAHA. okay kiddin. uolss jaga diri elok-elok yee. solat jangan tinggal XD kenangku dalam doamu :) 

erm, kepada Dia.... I stalk your profile when i miss you. banyak nyaa salah aku dekat dia kan.. ye tahu, maaf takan dapat perbetulkan segalanya. tapi... ye saya mintak maaf :'(

okay. dah. taknak sedih-sedih.

Aimar, Nadia. nanti main Badminton lagi yeee :) okay. daaaa.

Love Nad+Fadaemasya tight-tight. inshaallah ukhwah fillah abadan-abada. forever and ever. 

adiosaaaaa semuaa. sobbs sobss. :'(

No comments: