Tuesday, 24 January 2012

I Stalk Your Profile XD


assalamualaikum and haii XD

wahhh wahh. jiwang jap yee :D actually dah pernah dengar lagu ni dah. tiba-tiba teringin nak dengar balik :D siap hafal lirik kott. hamboiii ~

Ooh... Ini kisah sedih ku
Aku mengharap kan
Sesuatu yang tak pasti

Disaat kau disisiku
Hidupku terasa indah
Hidupku penuh
Warna warni
Seperti pelangi

Ku akui ku rindukanmu
Saat kau tiada di sisi
Hancur hatiku
Bila kau Sudah berpunya...

(chorus)

I stalk your profile when I miss you
Tengok semua gamar you tanpa jemu
I stalk your profile when I miss you
Adakah kau juga memikirkan ku


Semua gambar-gambar you bersama si dia
Dalam captionya kata mu aku cinta dia
Reaksi ku meluat tapi sedih pun ada
Memang kau ini player tapi malangnya
Ku mahu kau Jua..

(Repeat chorus)

Bridge:

Kau seolah memberiku harapan
Disaat sunyi rasa kesepian
Kau seolah memainkan perasaan
Ingin ku membenci mu tapi aku yang
Tak tahaan
 

haha tersenyum kot dengar lagu nii XD so guys, uolss must watch it ! <3

oh btw, this song by Jazz Hayat. singer from Brunei. if not mistaken laa.

adiossaa.

No comments: