Friday 17 February 2012

Minggu Penuh Cabaran.


assalamualaikum and hai :)


yeh. post lagi. huuu :D


aku rasa kan kan. minggu ni and minggu lepas merupakan minggu yang sangat-sangat menguji keimanan aku. wehuuuu >.<


okay. minggu lepas erm rasanya takde pape sebab kita balik hari selasa right. tapi hari sabtu ahad tuu. there were something happened. ada budak form one yang takhabis-habis lagi hafal mulk. ya Allah. sabar jela. aku ni jenis yang takboleh marah face to face. kang nanti aku yang menangis pulak kang. susah. 


time roadrun pulak. aku pitam. halamakkk. sedihnya takdapat habiskan roadrun tuuuuuuu. eee ! aku dah semangat gila lari laju-laju. sampai je desa seri bayu. OKAY GIVE UP. mata pun dah berpinar, kepala dah sakit. macam takcukup oxygen jee. nak bernafas susah semua. at last, muntah. ustazah aisyah ibrahim bawak naik kereta balik sekolah. thanks to Faqehah and Fuadah :)


then start je maulud. aku dah rasa stressed gila. sebab last night tu. form macam huru hara sikit. dengan kejadian annoucement semua tu. haa ya Allah. aisya pulak menangis. then masuk bilik study. mereka-mereka pulak menjerit suruh diam. huwaaaaa. aku rasa sangat stressed. rasa nak terjun bangunan je time tu. SERIOUS ! 


then esok paginya. maulud macam HANCUR. yeh hancur kan hancur. mana tak nya. semalam preparation tak lengkap langsung. at last. selawat ntah ke mana. barisan pun ntah ke mana. haiyaaa ==' time tu aku dah loncat-loncat bagai. nak stop kan perarakan tu. rasa nak lari jauh-jauh je. just imagine, kitaorang berpurdah dan cuaca time tu sangatlah panas. aku berjubah bagai. ah bisa pengsan ni. tapi alhamdulillah. even dapat tempat ketiga. rasa bersyukur. even rasa macam tak layak pun ada ? :D haha


then hari seterusnya..... aku sangat stressed dengan kawan. tipulah kan, kalau dengan kawan kita takpernah terasa. aku tak mentioned nama siapa-siapa. cukup sekadar aku luahkan perasaan yang dah lama terpendam.


Aku sebenarnya makan hati je dengan kau. aku.... erm takboleh ah. aku rasa lain macam je kot. sorry to say ah. aku taksuka orang berlagak. berlagak tapi pandai cover yang dia berlagak takpe. tapi kau jelas terang lagi bersuluh dengan berlagak kau tu. hmmm T_T


Kau pulak. aku bukan apa. hak berkawan masing-masing. tapi kau umpama meragut KEBAHAGIAAN aku T_T ya Allah... kau ni tak reti survive sendiri ke ha ? eish. aku terasa dalam diam dengan kau. apa yang aku boleh buat. bersabar. buat macam takde apa-apa yang berlaku. sobss :'(


Haa kauorang pulak. kita manusia semua sama. apa yang telah ditentukan itu TAKDIR. aku bukan apa... sorang dah buat masalah, semua aku taksuka. sakit mata den melihat korang. SAKIT HATI sekali. jujur lah. kalau korang lalu depan aku, nak je aku sepak. #suka hati je sepak anak orang kan?


MAAF. ini cuma luahan. okay sampai sini je marah-marah. entry seterusnya dah reda balik.


*aku mintak maaf sekiranya aku ada buat salah dekat siapa-siapa. and inshaAllah aku sedia memaafkan semuanya. aku manusia jugak. tak lekang buat salah.

No comments: