Saturday, 25 February 2012

Jujur...

assalamualaikum.


sebenarnya aku tahu antara kita mesti ada terasa hati, makan hati, kata-kata belakang and so on. entahlah. aku tak tahu. aku tak akan berani nak cakap benda ni face to face dengan kau. and aku rasa kau tak akan sedar pun aku tujukan benda ni untuk kau.


mungkin benda ini terjadi disebabkan kesalahan aku yang lalu. aku bukan nak persoalkan keupayaan kau. sebab aku tahu manusia tu tak sempurna. tapi, adakah ini balasan kau untuk aku disebabkan kesalahan aku yang lalu? :'( seriously aku taksangka.. mungkin kita taksedar apa yang kita dah buat. mungkin aku selalu sakitkan hati kau dalam diam. tapi....... entahlah.


aku selalu cakap dalam hati aku sendiri, ' aku taknak tengok muka dia. nanti aku sedih ' sebab aku entahlah weh ! susah nak cakap.


aku terasa sebenarnya dengan kauu. tapi tak mungkin aku akan tunjuk dekat kau yang aku terasa dengan kau.


aku tahu aku tak sepatutnya luah dekat sini. maafkan aku.

No comments: