Saturday 14 January 2012

WEH PAHAL PULAK NII.

okay ini bukan untuk sesiapa. jangan kontroversi sangatlah kan. ni pasal printer aku.


assalamualaikum.


hmm aku dah siap dah folio KHB. wuhuuuuuu :D seronok gila. kasi goyang-goyang badan sikit. HAHA. taksenonohh. serious rasa puas plus bersyukur aku dapat siapakan dengan sempurna dalam masa 2HARI. Alhamdulillah and congratulations to me :DD


tapii yang membuatkan aku rasa macam........



bila aku mengesyaki bahawa printer aku mengalami kerosakan yang takdelah serious mana. tapi sedikit sebanyak mengganggu aku dengan tidak dapat menjalankan tanggungjawab yang sepatutnya iaitu mengPRINT gambar untuk folio akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !

apaaaa semua niiiiiii. aku dah try banyak kali. and aku ambik keputusan tambah ink lagi. so aku pun inject lahh ink dalam catrige tuu. sampai jari akuu colourful dah sebab ink diaa ==' ni nak nangis nii.

aku pun ketuk-ketuk printer tuu. kasik cuci sikit dalam dia. tapi still masalah. semua ni adalah dugaan :'( yaa dugaan sebelum aku dapat 9A dalam PMR. amiiinnnn.

sometimes too much problem can make me fall from stand. cry so much and ofcourse ruin my mood.

lagi-lagi bila semua membe-membe takde printer. aku takkan jejakkan kaki aku ke CC. semata-mata untuk print gambar. NO WAY. takkan. 

so guys, what should i do now ? :'( someone please help me. hmm.

No comments: