Saturday 14 January 2012

This called as LIFE


assalamualaikum and haii.


yeah guys. counting for that second. when im leaving this house and flying back to the mountain hill. haiyaahhh =='


but syukur Alhamdulillah it's only for a week. even it's a week but it'll kill me badly T_T seriouss babe.  


my life as a student is really-really awesome. haihh. dah lah nak PMR. 


cuti kali ni serious bukan cuti sebenar. selalunya bila balik weekend dapat spend masa. tidur semua. tapi kali ni ? NO MOREE. sibuk siapkan folio yang kena submit this monday. homework bagai. karangan and warghhhhhhhh ==' harap-harap takde satu pun yang miss lah yee. homework KHB je belum done lagi. sebab ustaz mintak after tahun baru cina. so ada masa lagii. hikhik


ermm taktahu lah nak balik hostel pukul berapa. sekarang dah takboleh balik lambat macam selalu yang aku buat. HAHAHAHA. unless lah kalau aku ada MC or SIJIL KEMATIAN. haa hamek kauu.


haihhh still thinking, should i move out next year ? mama suruh aku pindah DE. tapi aku macam sayang sangat nak tinggalkan SAMER. serious. even selalu merungut, sometimes aku rasa tenang bila dekat sana. sebab dekat sana aku dapat tahu macam-macam. aku takut bila aku move out, aku terus lekaaaaa ==' taknakk taknakk.


takpelah. baik aku fikirkan cara-cara untuk mendapat 9A. haaa then baru sibuk fikirkan benda nii. 


okaylah. nak balik dahhhh :D daaa ~


assalamualaikummm and adiosaa :D

No comments: