Friday 20 January 2012

Hanya Allah yang tahu..


assalamualaikum and haihaihaiii :D


haha yehhh saya cuti sampai rabu. seronokk :) 


erm minggu ni badan tak berapa nak kuat macam MR MUSCLE kann. sebab selsema batuk and macam nak demam tapi tak demam-demam pun ==' takpe-takpe dugaan Allah..


Alhamdulillah folio KHB dah siap. and ada pulak sorang nii modul 3 dia hilang. menangis bagai. ermm lek laah weh. aku yang hilang satu folio nii dok tahan je air mata tauu. sabar ehh :D dugaan 9A :DD


okay. first of all. sometimes i feel that how stupid i am. buat lawak orang tak gelak. and always sakitkan hati orang. even niat kita saja nak melawak. and gurau-gurau. tapi at last mesti rasa bersalah. and.... entahlah Allah je tahu niat sebenar kita right ?


kadang-kadang kita fight untuk melupakan something. but Allah knows everything right. at last, time nak lupakan dah. dia datang. and mengimbau segala kenangan. ya Allah... sabar jelaaa kott =='


okay guys. tadi time aku otw nak balik rumah. ada lah sorang mamat ni. dia baru je start motor and tiba-tiba motor dia terus bergerak dan telah menyebabkan dia langgar dahan pokok and terseret di atas jalan raya. ya Allah. bayangkan benda tu berlaku depan mata akuu. aku nak menangis je tengok. aku ingat dia mabuk ke apa ke. rupanya motor dia rosak. serious nasib abah sempat elak. kalau tak, nauzubillahh ==' aku dengan mama dah cuak gilaa. haa serious terkejut.


ermmm semua yang berlaku dalam dunia ni pasti ada hikmahnya right ? Inshaallah apa yang telah tertulis untuk kita, adalah yang terbaik :)


fight-fight for PMR :) 9A aminnn.

No comments: