Friday 20 January 2012

KAMIL


assalamualaikum and yeeh.


not feeling well today. suara dah macam lelaki dah nii. waduhh-waduhh.


hmm yeah. KAMIL is coming. and sure im so excited ! HAHA. go go go Ali Ali Ali. 


tahun lepas, dah lama tak berdebat. and tahun nii. aku join debat balik. well, serious aku memang minat debat. tahun lepas pun aku berperang dengan perasaan sendiri. sebab perasaan nak berdebat tuu always membuak-buak. huhu


erm, aisyah dulu dia memang tak aktif. opps sorry sya. time dia form 1 dia takmasuk pape kot ? sebab dia outsider. so bila dia dah masuk hostel, nak tak nak dia kena aktif. HAHA. andd dia maybe akan masuk syarahan BI and Debat BI. gilo tak gilo tuu. tapi no wonder lah sebab dia memang terrer english pun. berbanding aku yang hadoooo nii =='


kalau aisyah masuk debat BM boleh beregu dengan dia. HAA btw sya ! jangan lupa KFC kamii yee :D kihkih. ermm, aku akan pastikan Ali and Abdullah Azzam akann membolot juara for this yearr :DD tunggu lah Fathi Yakan. wekk wekkk :P


haa Hanis Md Isa dia masuk debat BM. tapi dia usman. haa boleh bereguu niii :D hihi


daaaa all :)

No comments: