Friday 20 January 2012

Free


assalamualaikum and heiii.

well, doing my homework. but seriously not in mood. stressed =='

nak buat bahasa arab. kamus pulakss tinggal. halaaamekkk. mana nak cari kamus bahasa arab niii T_T problem-problemm. nasib cuti sampai hari rabu. huuu.

ermm. nak cerita sikit pasal form 1 tahun ni. HAHA serious aku tengok mereka ni sangat pelik and macam-macam ragam. ya Allah sabar jelah. ada tu macam kurang ajar pun ada gak. kalau blur tu blur sungguh. ada tu muka baik tapi kerek. apakahh ? ada tuu muka kerek tapi baik ada jugak muka kerek tapi meme kerek. HAHAHA. 

dalam dorm aku ada 4 orang budak form 1. ermm taktahulah nak describe macam mana. NO COMMENT. kahkah :DD

takpe. macam tu lah jugak aku time form 1 kott. nanti dah lama nanti dorang tahu lahh selok belok asrama nii :) hihi. adik-adik form 1 semua, korang cepat-cepatlah matured tauu. bangun tuu awal sikit dari kitaorang. and kalau taktahuu pape, tanyalah form atas. janganlahh buat-buat tahuu. nanti asik kena bahan je. janganlah lampi sangat. dengar cakap akak-akak exco okayy.

ermm sekarang ni baru teringin nak ada adik. dulu bila mama tanya nak adik ke tak. aku cepat-cepat cakap TAK NAK. NANTI AIN BUANG DALAM LONGKANG. haha sebab aku takut takdapat manja dahh. gedik giloo ahh. 

kalau aku ada adik, aku akan suruh dia sekolah dengan aku. so aku boleh jaga dia :) haa aku akan pastikan dia dengar cakap form atas and tak lampi or blur. haha and nama adik aku akan jadi : Aliya Farhana. ecehh. geli pulak. apa-apa jelaa :)

haa new name : Qalesya Soffiya :') to those who knows about this, haha. forget the old one, and take note for this one. cute-cuteeee.

okay lahh. adiosaaa.

No comments: