Thursday 8 December 2011

Twitter pulakk

assalamualaikum and haii :D


haa. ni semua Aimar Aqilah laa ni yang ajar aku pasal Twitter. sekarang main twitt twitt j. Twitt sambil homework. whoaaa :D


okayy pape pun PMR next year. Jangan LUPAAA :D


semalam tuisyen best ! cikgu syukri kata aku NAJWAA :D HAHA. najwa leww sangat. cikgu yusuf err if not mistaken laa nama dia yusuf T_T mengajar sejarah sangat-sangatlah best ! dia banyak ajar benda yang tiada dalam buku teks and masuk exam, and itu sangatlah cool :D aku suka ! and cikgu bahasa Inggeris , Miss Lisa. whoaaa twins Jaclyn Victor ni. she's like a model yaww. slim and got a karatss hair. opss mampuihh kalau dia baca blog ni T_T Miss Lisa all the time speaking. aku yang duduk depan dia, always menggigil kalau-kalau dia tanya aku dalam BI. aku nak jawab apa ? almaklumlah, paper bahasa semua dapat B. and semalam aku pergi cafe. Cafe dia bukan sebarang cafe. Studio Cafe tauuu. macam-macam ada. memang mewahhh :D btw, Nadia Nadhirah joins us ! forever <3 *simple present tense. blaja semalam. lemah lagi nii :'(


grr. doing my homework. eventhough it's Bahasa Melayu, it always make me confusedd. how can anak melayu don't know melayu well ? HAHA. Bahasa Melayu is not like makan ABC yee. 


till here, baaiii :D

No comments: