Wednesday 7 December 2011

Tuisyen

assalamualaikum and hai all :D


currently listening to Ombak Rindu. yeh, Ombak Rindu for million times. HAHA over ituu.


Dapat banyak benda baru in my class tuition. ofcourse i got shock babe! cikgu yang mengajar dah laa speakengg habehh. SPEED macam aircond dalam class tuu T_T memang mengglabahh j aku all the time. kan Aimar kan ? :D


aku duduk sebelah Jieng. sebelah Jieng Hanis. sebelah aku Aimar. row yang kitaorang duduk tu ada 4 kerusi j. kerusi tu pulak, kerusi yang meja boleh terbalik tu. HAHA :D sungguh menyeksakan kerusi tuu. susah aku nak bergerak. kalau rasa-rasa nak pergi cafe, memang aku kuburkan jla impian tuu T_T aku bencii kerusi nii. taksukaaa !


air cond dia dah lah besarr T_T sampai tak terasa kaki dahhh. ermm.


malam ni ada tuisyen lagi. and subject BM , BI , SEJ. whoaaaa :D 


till here, baii :D

No comments: