Tuesday 6 December 2011

Gila betul T_T

assalamualaikum and haii :D


disebabkan demam Ombak Rindu kan, segala jenis benda pasal Ombak Rindu harus di-download yee. 


aku ada laa follow Ketepi, ketepi, ketepi ~ status. dia kata at situ, boleh download Ombak Rindu. aku pun dengan excited nyaa pergilahh link tersebut sebab nak download !


sekali kauuu.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





gilaa siot T_T

memang terkejut beruk laa wehh T_T

semalam aku mimpi dia excident. then kann. aku tengok dia at hospital malam-malam ! lepas tuu aku menangis bagai nak rak sebab aku taksanggup tengok muka diaa T_T aku berpusing menghadap luar. lepas tu dari cermin depan aku, aku nampak dia datang at aku. entah macam mana datang seorang lelaki depan aku and terus membuatkan dia stop. terus patah balek and tak toleh aku langsung dah. ya Allah, apa punya mimpi niiii T_T apa tandanya ? :'( 

till here T__T

2 comments:

Nur Aishatul said...

haha.gilaaa punye org..haha

Ammeir Fitri said...

terkena kao..haha