Thursday 8 December 2011

Sorang pegi, sepuluh mali

assalamualaikum and haii :D


so how's your day ? harap okayy j :D err harini aku tatau nak buat apa. and for sure, esok aku tatau nak pergi seminar or tak. macam tak ada orang j nak pergi. -____-


ermm. aku taktau nak cerita apa dah. oh ya, next week seminar aku takboleh join. nenek rindu aku leww T_T mama pulak dah bising sebab takbalek kampung. katanya takut aku dengan abang buat macam tu nanti. yela, kata orang what goes around comes around. err betul ke ayat ni ? ahh pi lantak leeew. kesah pulak ye :D


oh sekarang ni aku twitt j kerja. FB bosan pulakk. dulu kalau on FB happy la jugak sebab tengok notific banyak j. sekarang ? haihh masing-masing dok offline kot. sebab tu takbanyak notific. HAHA.


mood aku untuk approve manusia dalam FB tu takde T_T so sad. agaknya tunggu beratus request baru aku terbeliak nak approve kot. HAHA *ini contoh manusia hopeless.


erm, kadang-kadang tajuk post aku langsung tak related dengan post dia. so sorry ye ? yela hati manusia ni cepat berubah. betul tak ? 


aku okayy j nak berkawan dengan semua orang, tapi aku taksuka laa kalau dia tu ada niat lain nak kawan dengan aku. err please lah ye. korang suka ke kalau orang lain sakitkan hati korang ? kalau tak, kenapa lah sukasuki sakitkan hati orang ? kau ingat orang takde perasaan k ? 


kau ni, suka pk diri kau bagus. macam takpernah buat salah. always perfect laa tuu ? haktuihh ==' pirahh. 


#aku taksuka orang tu elok-elok berkawan dengan sorang ni, tapi bila dia buat salah siket. " PUTUS KAWAN " katanya. eeuuw. kau kawan dengan monyet lah. kbaii 

No comments: