Sunday 11 December 2011

Thanks Mama :') you're the best.

assalamualaikum and haii alls :D


okay. hari ni penat best semua ada. tadi I pergi kenduri kawen youuu ^^ Pengantin tu pakai Pink colour. HAHA okay stop. gedik gila. it's not me.


aku pergi kenduri dengan mama. makan pun macam err tak habes. sebab aku kenyang gila and entah. selera matii T__T kesian, alfatihah. HAHA. shadap. gurau j.


then after kenduri, we were going to Selayang Mall ! HAHA. bosan gila okayy. berapa juta kali dah aku pergi sini. Selayang Mall mostly like NSK to us. kan Mama kan ? kita orang amek cab. okay ni aku nak cerita ni.


waktu aku naik cab, aku tengok pakcik tu muka dia macam Zul Huzaimy. if not mistaken laa. kenal tak ? okay muka dia macam ni ..........


haha buruk

okay i know you know him rite. muka dia iras-iras ni laa. then first thought about pakcik teksi tu. ' hulamakk. hensem gak pakcik ni. usha siket nama. err bujang bin sulong. HAHA okay reject ' hahaha. 

then kau nak tahu dia bawak laju gilaaaaaaaaa T__T aku dah rasa tak sedap hati then mula lah aku cakap dalam hati ' er mampuih kalau pakcik ni bawak aku ngan mama pergi tempat lain ' korang tahu dia pandang macammm 0.o er don't know nak describe macam mana.

then nasib baik leww dia hantar aku dengan mama dengan selamat dekat Selayang Mall tu. Alhamdulillah. tengok dosa dah pk bukan-bukan pasal kau. dushhh T_T

sampai j dekat Selayang Mall. err aku tak ingat. haa ! kita orang pergi sale parkson ! yuhuuuu sale ! sale! sale! best nii. tapi sedih sebab aku tak beli pape. mama j. baju yang aku berkenan takde punnn. kecik saiz budak 6tahun ada leww. kau nak aku pakai macam tu ? haa memang tak laa kan.

then aku masuk Popular. aku nak novel Ombak Rindu. tapi takdee. so aku jadi totally baik. beli buku rujukan Sejarah and buku SPS for from 3. wehh korang ! buku SPS dia sumpah comel gila okayy ! gambar sotong. alaa musyuk-musyuk. comel nya. sayang pulak nak tulis dalam dia. HAHA. sumpah pemalas namanya.

then aku dengan mama turun McD. before pergi Mcd beli kasut sekolah duluu. wuwuttt. im still student okayy. baru nak amek PMR tauu. :DD haha bangga pulak.

then masuk Mcd order Prosperity 2set. tenkiu akak. akak cantek hari ni. muahh. HAHA. duhh. aku hyperactive pulak hari ni.

thennn, aku snap pic ! haaa mosti lewww.




okay don't be jelly ~

notice that these piccas are really2 different with the oldest piccas that i've post on my entry. notice that ? HAHA. perasan tak ? perasan lah perasan lah ! okay dah perasan dah ? baguss. kalau perasan bagitau aku. nak tahu betul or tak apa yang korang rasakan tuu. agak-agaknya aku guna camera apa yee ? wuhhuuuu curious 0.o 

sorry tak amek gambar sendiri. maluuu >.< haha.

gambar last tu gambar budak kecik tu is so comel gila okayy ! yaAllah rasa nak cubit-cubit j pipi dia. dah laaa makan french fries comel gila. ahhhh baby ni cutee ^^ 

aku balek. and now im sitting infront of my lappy. my lovely lappy. kan kan ? sayangdia. muahmuah. banyak berjasa ni. kena kasik award ni. award diaa hantar pergi format. HAHA. aku takpernah lagi format laptop ni since darjah6. gila hebat. 

okay. azan maghrib. btw guys ! im wearing jersey Harimau Malaya okay. baru beli tadi. dah basuh dah. and aku seronok gila tak terkata.

so enough. till here. kbaii :D

No comments: