Saturday 10 December 2011

Alhamdulillah yehh XD

Assalamualaikum and haii :D


wat ghapo tu ? HAHA. okay straight to the point. bukan ampang point ye. okay aku dah dapat baju kuning tu :D excited ni. baju Harimau Malaya tu dah lama aku mintak dekat mama. tadi aku bangun awal dari biasa sebab nak pergi pasar. eh pasar pun okayy rite. 


nanti kita pakai sama-sama ye Aimar Aqilah and Daya Jen. HAHAHAHA :D suka gila ni. happy macam beruk makyeh. okay tipu.


and tadi shopping blouse dekat pasar. HAHA. aku biasa-biasa j. branded pasar j. bukan macam korang, Parkson laa Padini laa and whatsoever. abang aku tu always kikis duit awek dia beli baju Padini. ini facts eh. 


erm. aku tengah mengantok gila nii T__T dah lah mama ajak pergi kenduri kaween. haduuhh. gemoks leww kalau asek makan j. 


erm, aku tak bercakap sangat dengan abang aku :'( aku.. erm entahlah. speechless. aku harap dia dapat settle kan sendiri. btw, aku tengok dalam surat tu semalam bukan motor dia. motor someone. 


okayy aku nak promote ni. follow me on twitter tauu ? :D hee. FanaaSam.


tenkiuu tenkiuu.


okayy babai. aku nak siap. otw to Kenduri ! *bila aku nak kawen pulak ehh :DD


HAHAHAHA. mengarut. PMR pun belum lagi.

No comments: