Sunday 11 December 2011

#twitter

assalamualaikum and hahaha :D


korang tak bosan ke dengan FB ? haha aku bosan kayy. thats why i've Twitter. yeehh tweet-tweet. comel-comel :D promote myself again. tweet me on FanaaSam. oraitee adiosaa :)


okay. hari ni aku bangun awal lagi. sebab mama paksa aku teman mama pergi pejabat dekat depan sekolah cina tu sebab nak hantar borang. haa panjangnya ayat akuu T__T hahaha


then aku bosan gila duduk rumah. ohya, malam ni takde tuisyen okay. so itu sangat membosankan :'( selasa and rabu. yakni esok. so bersiap sedia otak jiwa raga semua untuk menadah segala ilmu yang akan disampaikan.


okay untuk pengetahuan uolss laa kan. sekarang i tengah dengar lagu Ombak Rinduu. wuuuu boleh buat cover dah ni. HAHAHA :D okay itu gedik. it's not me. 


serious aku tade idea sebenarnya nak cakap apa. erm dah ready nak pergi sekolah ? dah ready nak duduk hostel T__T ? huwaa dah ready belumm ? dah ready nak naik tangga banyak-banyak tu ? dah ready ke uolss ? takdengar ni. kuat sikit. dah ready ke belum ? 


beluuuuuuuuuuuummmm !!

okayy good ! cause aku pun tak ready lagi. sepp sikit !

disebabkan always menghadap lappy ni kan. sampaikan aku lupaa arrangement of eyes. ohhmaii. gilaa laa weh. aku lupa cornea dulu ke baru lens. lepas sclera apa pula. choroid and retina. haa amek kauu ! korang ingat ? ecehh ingat leww sangat. tipu-tipu. korang pun tak ingat jugak kann :P hahaha yehh ada geng ! haha then aku terus bukak buku rujukan SC. huishh gila weh. PMR wehh T__T

okay btw guys. doakan Aisyah ye. dia demam laa. sobss. rindu dia laaa T__T sangat-sangat tahuu.

aku rindu Aimar Aqilah Fadhlina Ramli Nadia Norizan and aku rindu korang jugak ^^

till here guys. aku takmandi lagi ni. kbaii :D 

thanks for reading !

No comments: