Sunday 25 December 2011

Lajuuu benoo 0.0

assalamualaikum and huiii.


yeh, here i am. Tanjung Karang. again :) before sekolah mula. huuu. 


semalam aku menangis gila before tidur. entah kenapa entahh aku terbayangkan kalau lah Mama tak ada. memang tak lah kan. cuba lah korang imagine kan. sobss :'(


dekat kampung nii. internet laju benoooooo. sampai 200++ lebihh. fuhhh. hebakk. tapi satu j aku takberapa nak suka.


that moment bila aku pergi dapur malam-malam, mula lah berbagai-bagai bunyi dekat atas bumbung tuu. lagi-lagi time ambil wudhu. mahunya time tu lampu terpadam tetibe. yaAllah. sumpahh. then mulalahh pk bukan-bukan.


erm hari ni hari Ahad. ohhmaiii. apakah ? 


7 HARI JE LAGIII ?
wahhwahh.
aku taknak balik hostel ahh. dah lah peraturan ketat. ntah aku dorm dengan sape ntah. dah lah PMR. yaAllah. kuat ke aku T_T sobss. giloo lah wehhh. seminggu j ? before ni aku bangun lambat. then lepas ni kena bangun awal sebab nanti confirm BB penuh gilaa kan ? ntah-ntah pukul 4 pun dahh ramai. eeee sumpah ni yang aku taksuka ! mampattt T_T ahh lepas tu kena naik surau awal. haa ni banyak nak bebel ni. hahahaha. biasalah, siapa tak kenal aku. kihkihkih

hmm seriously. tak ready lagi. haiihhh. aku akan pastikan before aku balik hostel, ada one night yang aku akan tidur dengan mama. tak pun seminggu nii aku tidur dengan mama. sobss :'( confirm aku nangisss nanti.

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. sedihhh wehh sedihh. pahe dok ? :'(

No comments: