Monday 19 December 2011

Hantu atas bumbung


assalamualaikum and hehhh.


aku sangat-sangat mengantuk ni. ada tusyen hari ni. and now 1.17a.m. gila pagi kan ? so morning semua !! BANGUNN :DD stay up. haha okay itu style asrama. tutup cerita pasal ASRAMA ! aku taksuka. hmmph ! ecehh emo pahal. hahaha


okay. tadi kan dekat class ada Santa Claus. what a big suprise ! aku rasa macam kelaka gila. dia masuk and pass dekat semua orang hadiah. and erm im not a lucky girl. i just got chocolate zip. yeh same with aimar, jieng and nadia. buat Hanis Md Isa got something. tapi tak sure lah beg duit atau apa. huhu. tapi best lahh dapat hadiah. suka-suka <3 ! and then kitaorang snap picca sama-sama. everyone peace yaww :D hee. 


erm okay. hari sabtu hari tu. malam tuu. bestfriend aku call. er bestfriend ke ? yelah. kawan rapat lah. dia call malam-malam. so aku pun jawab jla. call punya call. mama bising suruh turun bawah kalau nak cakap. then aku pergilah dekat dapur rumah nenek aku. borak punya borak. sampailah suatu saat dimana aku mendengar ada benda dekat atas bumbung ! WHATTHEHECKKKKK youuuu ! aku memang glabah gila, masuk kelambu terus T_T 


esok pagi tu, nenek kata tu sebenarnya KUCING ! kucing tu makan tikus dekat atas bumbung. selalu dahh. aku punyalah cuak malam tu. mati-mati aku ingat pontianak merangkak atas bumbung :'( sampai kan aku tidur tak berselimut malam tu. sebab takut nak amek selimut dalam bilik. last-last esok pagi aku curi nenek aku punya selimut. HAHA betapa bertuahnya nenek aku dapat cucu macam I :DD


erm guys. lepas aku tengok video i've been proposed and im engaged tu kan. aku rasa happy sangat-sangat and semangat ! yess. aku nak jadi macam tuu. sangat-sangat. hope so :') korang tak teringin ke ?


hmm btw guys. mama dah jumpa surat pasal abang tu dalam dompet dia. oh yes. aku tersentap. sebab aku kira bersubahat dalam hal ni. haihh. 


erm hari ni aku buat Kek Batik. haha my first try. not bad :D but too much milo. it's okay. next time orang cuba lagi and kasik awak rasa yee :DD


sekolah nak dekat dah, but im sure jiwa aku masih dekat rumah ni :'( even raga aku dah ada dekat atas bukit tuu. okay aku sedih. seriously aku sedih. sebab aku akan mulakan hidup baru next year and ofcourse with my new aims :') and aku akan tinggalkan semua kenangan 2011 dalam hati aku. forsure, 2011 banyak kenangan. 


meja pecah lah apa lah. eish menyirap j. okay aku sebenarnya teringin nak pakai Blackberry. sebab orang semua dok cerita pasal BBM T_T huwaaaaaaa. jelessss gila.


haaaa dah lah. aku mengantuk lah. cerita pun merepek j. kbaii semua.

No comments: